Skånebesök

Felix snorar vidare. Under dagen idag har jag kunnat slappna av bra. tom varit rätt så kaxig och tyckt att det går åt rätt håll. Vi hade BVC tid på förmiddagen och där kallade sköterskan på läkaren som lyssnade på honom och allt lät rent och fint.
 
dagen rullade på och på seneftermiddagen kom "bästis-Marre" och hälsade på. Hon jobbar ett par dagar här i Uppsala och lyckligtvis fick vi till en dejt! önskar att man hade flera timmar dock. Men det var underbart med en uppdatering. felix fick en alldeles egen kossa, såklart ;)
Jimmy och Maja körde henne till hotellet och jag o Felix stannade hemma.
 
Men felix hostar på och jag har nerverna utanpå kroppen igen. Det kom en stor klump slem på skötbordet och mig förut. bra att han får upp det såklart. Men oron ligger undert skinnet. kan han bara bli frisk nu så man kan slappna av.
 
Maja har varit ute o lekt hela dagen och somnar ovaggad. ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0