Otroligt

Klockan är tjugo över tio och Maja sover fortfarande. Felix sussar i vagnen och det är nästan läskigt lugnt. Jag njuter av frukost i lugn och ro.
sommarvärmen lyser med sin frånvaro och det är grått ute. Idag blir det en tripp till barnens hus för att köpa bärsele till Lilleman. Meledas nappflaska "calma" ska också införskaffas och om nån vecka ska vi nog kunna lämna över i alla fall nåt mål mat till pappan i huset och åka på utflykt bara Maja och jag. Jag längtar.

I övrigt kan vi nog stryka även tomater från listan med saker jag får äta nu när jag ammar. Åt ett helt gäng till maten igår och har en liten prickig pojke som haft knorrig mage inatt. Så han har bara velat sova HOS och PÅ. men han har i alla fall sovit då. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0