Mostermys hela eftermiddan

 läkaren gav jag mig attans på att jag skulle ta mig bort till Hemmakväll och inhandla arton kilo lösgodis. Det finns inget godare godis! Kom dit kvart i elva. Dem öppnade elva. Jag trotsade kylan och stod där bakom husknuten som ett fån. Men godis fick jag med mig hem. Desstom tog jag mig inom HM och köpte två tunikor och mamma leggings. toppen! Sen buss hem.
 
Moster kom och höll mig sällskap och hjälpte till med hämtningen av barnet. Skönt! Idag har jag verkligen överansträngt mig. Jag sitter uppbullad i soffan men kuddar och filtar och försöker lätta trycket på framfogen som gör att det känns som att något drar mig i tu. usch. Att man gör detta frivilligt. Ikväll tvekar lite.
Men så kommer det ett litet fladder från långt ner i magen och tankarna rusar till det där nya lilla. Mm... gos.
 
Nu väntar gladiatorerna!

Kommentarer
Postat av: Louise

Grattis till graviditeten.
Otur att du fått foglossning.
Jag hade tur som inte fick det trots 3 barn.
Kanske i framtiden vill jag ha ett barn till men det är ett STORT kanske.

Ha en fortsatt bra kväll.

2013-01-11 @ 21:22:29
URL: http://malmomorsan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0