Föräldrarmöte

På tåget hem. Nyss hållt i/ varit med på världsbästaste föräldrarmötet!

Jag har haft så OTROLIGT mycket att stå i senaste veckan med det nya jobbet och alla extramöten där i kombination med verksamheten och mötena på nuvarande jobbet. Jag har nog inte riktigt fattat vidden av denna stora omställning som faktiskt kommer att ske väldigt snart. Hur mycket jag kommer sakna personalen, föräldrarna och barnen på mitt jobb. Att jag inte vet vad jag kommer att få. Samtidigt som jag vet att det kommer bli bra liksom.
Några av barnen har jag haft sedan dem var ett, några äldre syskon har jag också fått äran att vara fröken till. Föräldrar i med och motgång. Alla galna hyss. Så mycket minnen.

Men nu är det snart dags att knyta nya relationer, möta nya bekymmer och problem, lära känna ett gäng nya barn och följa dem i sin utveckling, få ta del av nya föräldrars erfarenheter och skapa nya tillsammans.

Att idag få avrunda med ett såhär bra föräldrarmöte gör mig glad. Långt in i hjärtat glad.

Ni är så underbara!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0