Undrar om man skulle...

Jag ska göra ett försök...

Sist jag skrev var på Majas födelsedag. Stora tjejen. Mycket har redan hänt sedan dess. Snön som kom i onsdags inte minst. idag vräker det ner. Jag är hemma och är sjukling. Maja pulsar runt på Dagis i tjocka kläder och får äntligen använda overallen hon fick av mormor ordentligt. Den passar perfekt nu.

Jag har börjar på nya jobbet och jobbat rumpan av mig nu ett par månader. Trivs bra. Igår var jag och hälsade på i Knivsta och kände att jag inte alls saknade att pendla men verkligen saknade mina kollegor där. Inte så konstigt såklart.

Nu ska jag ge mig på att lägga över foton från min telefon till datorn, borde inte ta en evighet...

Kommentarer
Postat av: Jossan

Kul att du är igång igen :)

2012-11-30 @ 20:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0