Kvälls-pyssel

Snart påväg till jobbet här hemma. Gröten ligger i magen och ute visar termometern 10 minus. rätt ospännande. Men de lovar varmare väder när solen kikar fram under dagen.  Vi hoppas!

Igår gjorde jag klart Majas första foto album. Ett album som tagit TID att få klart. Konceptet var först "Vecka för vecka med dig i magen" (Vilket inte blev riktigt vaje vecka men många med bild och text) sen övergick det, eller fortsatte med "Dig vecka för vecka". så för varje vecka hela Majas första år har jag framkallat foton som fått platsa på vars en sida i albumet. Det blev bara SÅ bra och avslutades med sista sidan "Maja 1 år".

Lycka.

Som ni alla vet älskar jag ju sånt här pyssel. och ja, jag lovar att nästa barn ska få ett likadant album.

Det är så mysigt att sitta och bläddra tillbaka. och albumet. Ja det ska Maja få när tiden är inne, tills dess stannar det ibland mammas och pappas saker ;)

Nu blir det jobbet!



Lillsnorp fin i tofs. Som faktiskt får sitta kvar om man väl får dit den ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0