Mostern har flyttat ut

Majas moster och min lillasyster har idag flyttat ut. Hennes rum ekar mer än tomt och det är mer än tyst här hemma. Det blev nog extra märkbart ikväll när Jimmy inte är hemma. Sofie har bott här sedan i november. Visst är det skönt att hon flyttat ut och hem till sig nu efter närmare 7 månader. Det är det för oss alla och inte minst för Sofie tror jag. Det är inte meningen att man ska vara inneboende när man är vuxen. Så är det bara.

Men just nu saknar jag henne redan! Och Maja med, hon fick inte pussa gonatt på sin "Schaa" och hon förstår inte alls var hon tagit vägen.

Jag är tacksam att jag har henne nästan runt knuten nu iallafall. att hon inte flyttat längre bort. För man vet ju aldrig vad som väntar runt nästa hörn.

Moster vi älskar dej!
och snart kommer vi och hälsar på i ditt "nya" hem ;)

Kärlek.


Kommentarer
Postat av: Mamma och mormor

Underbart, blir alldeles tårögd när jag läser detta. Syskonkärlek heter det.

2012-06-02 @ 10:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0