Fredag

Det är fredag och äntligen skiner solen igen. Det är varmare ute och även om molnen sakta rullar in nu så tänker jag bestämma mig för att det blir en skön "sommarkväll" ikväll.

Helgen bjuder på lugn. Det behövs efter de här nätterna. Det är tur att man inte är långsint för när man inte somnat än och klockan är halv fyra så är man INTE den sötaste frun, eller mannen för den delen. Men det lägger vi bakom oss nu.
För som sagt är det fredag.

Jag röstar på kinamat dessutom.
Vissa grannar fick visst äta det igår sa Jimmy.
Vi åt korv med bröd.
På riktigt till middag.
Gott.
Verkligen.


Igår fick dockan Olle på sig bebiskläder och jag kände att jag nog behövde rota lite bland Majas högar. Det är mysigt på ett sådär sentimentalt vis. Jag vet verkligen för VARJE plagg, när hon hade dem och vem hon fick dem av eller var och när det är köpt. Bodyn på bilden fick Maja av Majlis och ja som ni ser, den användes i samma veva som Maja började krypa. Snacka om plankan. En annan skulle behöva köra ett liknande pass.
SEN.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0