Skåne!

Inatt anländer vi i skåneland och stannar där till söndag. Vi kör runt sex och innan dess har jag en hel del att stå i som jag säkert inte kommer hinna med.
 
Vi tog oss en sväng till gränby och jag köpte en mer än lite rosa klänning, får se om den sparas eller om jag inser mitt misstag. Planen för veckan är fylld med roligheter!
 
Vi ska försöka ta oss till Skånes djurpark, Åhus, strandhäng, lite bad, OTTO glass, grille, marknad, Träffa lilla Ella, Utgång med bästaste Emý och Malin och såklart mängder med mys med familjerna två.
Det kommer bli en underbar vecka det här, som vanligt.
 
Nu ska snart Maja väckas. Den där som vägrade sova tidigare men nu klappade ihop av trötthet. Kommer ju bli kul att väcka henne efter bara en halvtimme. Tur vi kan muta med Jack ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0