Färdigt

Det är helt sjukt vad jag har slitit idag! varenda muskel i kroppen gör ont. Började dagen med att vid tio slipa det lilla spackel som var kvar att slipas bort. maskerade ett fönster och satte upp målarfog. Sen. Måla måla måla. Med en torktidspaus på en timme och 40 min gick jag till Willys och tillbaka och lagade lite snabb lunch. Sen. Måla måla igen.
 
Vid tre kom Jimmy och då var väggarna äntligen klara. Nu var det dags för golvläggning och jisses vilket projekt det visade sig att vara med sneda väggar och gamla dörrfoder som inte alls ville som vi. Dessutom var golvet skitsvårt att lägga! Mycket krångligare än vårt här hemma. Konstigt. Men snyggt som FAN blev det. Jimmy svor att aldrig mer lägga pergo. Jag svor mest åt ömmande händer efter allt bankande. Men han är bra han. min man. så in i helvetes bra faktiskt.
 
Nu blir det middag i form av platt grej i grå kartong och imorgon firar vi att hela familjen har semester.
 
Hejja oss!
 
Och hejja moster också som har jobbat på och haft Maja så att vi kunnat jobba i hennes lägenhet. 4 dagar tog det. Shit så fort! :)

Kommentarer
Postat av: Nöjd syster

Ni är ganska jättebra båda två faktiskt :)

2012-07-12 @ 22:47:09
URL: http://typsofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0