Polarn Och Pyret

Jag vet att många inte håller med mig och jag vet att många gör det. Men det tar VERKLIGEN emot att gå in på POP och köpa en tröja eller body till Maja för närmare 200 spänn. En tröja/body som i storlek 86 kommer bli liten inom det närmaste och som blir precis lika matfläckig som en billig body från HM.

dock, hade vi nu ett presentkort i vår ägo som vi fått för ett bra tag sedan men som liksom TROTS det bara legat. Jag har varit inne och kollat flera gånger men som sagt iallfall inte förmått mig att handla till de priserna.

MEN, REAN, då var allt halva priset och det blev minsann lite shopping! :D

2 par brallor närmare bestämt och en skitsöt tunika till Maja. och en liten liten present till någon annan också :)

Jag bara älskar trycket med hundarna! fanns på kjol också men i brallorna kommer Maja rocka på förskolan i mars! wiho!


Kommentarer
Postat av: mammaTea

Är precis lika dan. Tycker det är på tok för dyrt men rea är ju bra ;)



Sv:Tack! Själv kan jag inte fatta att vi är värda mer. Vad har vi gjort för att förtjäna ett barn till?

2012-01-18 @ 15:30:07
URL: http://mammatea.se/
Postat av: Vanilla - nybliven mamma

Vad fina kläder du hittade! :-)



Kram

2012-01-18 @ 18:29:32
URL: http://byvanilla.blogspot.com
Postat av: Jessica - mamma till alicia

SV: Ah, visste inte det. Hoppas det beror på det då! Hon har dock kräkts 2 gånger till idag :(

2012-01-19 @ 01:09:02
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag håller med dig om att det är dyrt att betala ordinarie pris på Pop och tröjor och bodies fungerar minst lika bra med billigare alternativ.



Men nu när min stora grabb har kommit upp i åldern när han slänger sig på golvet, marken eller var han nu är mest hela tiden så håller inte HMs byxor alltid. Jeansen är ungefär samma, men om man köper chinos så är det inte alls samma.

Men då är rea, outlet eller second hand ett väldigt bra alternativ.

2012-01-19 @ 21:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0