Påväg

Sitter och utför den dagliga morgonritualen. Gröt och blogg-läsning. Ska snart bege mig ut i kylan och tassa mot tåget.
Maja är inne i en nattlig krångelfas. igen. Hon drömmer antagligen mycket och både pratar och gråter och vaknar flera gånger varje natt nu. Hoppas på att det snart går över för nu när vi båda jobbar så tvingas man ju dela på nätterna trots att man ska upp tidigt. Så kan det vara.

Ikväll har vi avdelningsmöte och jag jobbar därmed till obestäm tid. Men så imorgon har jag ledig-onsdag och vi funderar på vad den ska innehålla denna vecka? Ska klura på det under dagen.

Nej, dags att asa med mig alla mellis och lunchlådor och bege mig som sagt. Brr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0