Ny vecka

Måndag igen.

det har varit tysy i bloggen ett tag igen. Förra tisdagen kom min mamma på besök och helgen har spenderats med henne och moster i princip. Ett par lekdejter hos My och insikten (igen) om att Maja behöver förskola slår oss. Skönt att hon snart börjar ;)
2 elaka kindtänder har brutit igenom i helgen på lilla damen. Humöret har verkligen varit därefter.

Vi har dekorerat Majas rum och snart ska jag lägga upp bilder.

Maja fick en FIN present av mormor som jag också ska visa sen, Den hänger också ihop med förskolestart.

Jimmy vabbar idag. Premiären. Moster ("den ordinarie vårdaren") är sjuk. Halsfluss och pencillin med 2 dagars inkubationstid. vi håller andan ;)

det var nog snabbaste uppdateringen.

...Just ja.. Påsken håller på att ordnas, det vankas med alla odds Skåne... Bara ett par dilemman kvar att ordna.

Återkommer!


Bjuder på en bild på Maja med sin favvo-häst. Den fick hon av Mickis o Matte i födelsedagspresent. shit vi måste ses snart. nu var det alldeles för länge sen :(


Kommentarer
Postat av: Mickis

Haha så söt! Och jag som trodde att den skulle vara för stor för henne!! Stora tjejen!! :) vi åker ju till trysil på lördag och är bort en vecka... Men annars är vi available närsom ;) kram

2012-02-20 @ 17:35:47
URL: http://michaelatollin.blogspot.con

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0