Lill-fredag!

Sista jobbdagen för denna vecka drar snart igång. Känns ju relativt bra måste jag säga. Igår var vi efter myket snöstorm och kalla ben på Ikea. Jag min kära mamma och moster som anslöt när hon jobbat klart. och majafis förståss.
Vi firade med köttbulletallrik och liten fick klämma en hel glass. Det var en BRA dag dvs.

Handlingen bestod av smått och stort till Majas rum. Superfint blev det och finare ska det bli ikväll. En ny fönsterbräda ska upp och gardiner skall sys :)

Bilder kommer förståss!

Efter Ikea plockade jimmy hem oss när vi slutat. Men vi begav oss till Fullrö på en gång och gjorde även här lite fynd. Jag jobbade vidare på en present till en LITEN kär vän och måste nog påstå att jag snart är mer än nöjd. lite pill till bara ;)

Som någon sa:

"Man behöver ju bara Ikea och Fulleö"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0