Hemma-Onsdag

vi myser här hemma idag. Onsdagar. I LOVE.

Maja gav mamman sovmorgon till halv nio och det underbaraste i världen är att vakna till hennes "maaammmaaa" "mmmaAAAA" från hennes sovrum. Lycka.

Att man sedan möttes av en speciell doft av morgonbajs där inne var kanske inte lika hysteriskt mysigt ;)

Nu sover hon i vagnen. jag har käkat omelett till lunch och känner att jag är tillbaka på banan igen. Underbart.
Ute töar det och det är OMÖJLIGT att ta sig fram med vagnen, jag bara glattar rundor..


så:

"Akta er för Halen"

:)

Kommentarer
Postat av: Therése

"Glattar rundor"? Tror jag måste skaffa ett svenskt-skånskt lexikon ;)

2012-02-22 @ 17:59:42
URL: http://www.systertherese.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0