3 meter garderob

Himmelrike. samt ett helvete att sätta upp. Stommarna är på plats nu iallafall, efter två kvällars slit. 1 cm utrymme upptill vilket innbär att vi varit tvugna att montera dem stående. De 2 mindre garderoberna har funkat men de två stora har varit jobbiga.

Nu är dem på plats och shit vad mycket förvaring det blir! trådbackar ska in och hyllplan, klädstängerna är på plats. Om orken finns ska jag sortera in kläderna redan ikväll. Och sen förvandlas vår klädkammare till FÖRRÅD.

Jag har fotat processen, den ligger i kameran. Som ligger där uppe....

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej och tack för din kommentar! :)



Jag har nu sökt förskoleplats från andra veckan i maj. Dessvärre ser det inte så lovande ut med platser dock. Vilket dagis jobbar du på, är det här i stan? Jag har kommit underfund med att Viggo är understimulerad och det är därför jag vill skola in honom tidigare än jag tänkt (och för att han ska få vänja sig med förskolan innan syskonet kommer). Nu är jag dock osäker på om vi kanske ska börja skola in ännu tidigare? Vilken karusell detta är alltså!



Lycka till med garderoberna! :) Skönt sen när det är klart och ni har massor med förvaring.

2012-02-28 @ 20:47:33
URL: http://carolineprim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0