Tröttis och Julbord

Lämningen som gick så bra imorse var tydligen kortvarig. Maja hade haft en rätt jobbig dag på dagis idag med mycket gråt och ledsamheter. Alltid tråkigt att höra. Men jag antar att hon är trött. hon var varit glad sen vi kom hem iallafall och natten får väl avgöra hurvida det blir en hemmadag imorgon eller ej. Det var ju ett tag sen hon var på dagis också så kanske var hon lite extra känslig.
 
Vi fick följe av grannen med hund hem. Maja tjoade i vagnen och har pratat om Gaston sen vi kom hem. gos.
 
Jag är bjuden på julbord med gammla jobbet ikväll och tänker gå. trots värkande bihålor idag igen. Det är väl attans att det inte vill ge med sig då :( Men samtliga läkare har sagt att det smittar inte mer än en vanlig förkylning så som sagt kan jag träffa mina gamla kollegor ikväll utan att få dåligt samvete. Vem är inte förkyld liksom.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Louise

Sån var Izabella hela förra veckan, hon var jätteledsen när jag lämnade henne på dagis en dag var hon småledsen men de andra dagarna gick bra.
Antar att våra 2 åringar bara är inne i en fas.

Ha en fortsatt bra kväll.

2012-12-10 @ 22:39:58
URL: http://malmomorsan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0