Pulkadag

Vi strtade dagen med tomtegröt till frukost. Tror Maja hittat en ny favorit på helgens frukostbord. ÄLSKAR frukost på helgen. äta lääänge. och Mycket.

Vi klädde på oss och begav oss mot BACKEN. pulkan från förra året fick duga då vi inte köpt någon modell större ännu. Vi märkte ganska fort att barnet vuxit lite på ett år och att vår bebis-pulka med storbarn i var ganska pinsam i backen. det fick bli en tur till nyöppnade XXL där hittade vi en hockeyhjälm och en blå storpulka fick följa med hem.

väl hemma igen däckade mamman i sängen med sprängande bihålor :( jag som botade grannens bihålor igår. Kanske tog jag med mig det onda hem. Sov och när jag vaknade visste jag inte var jag hade min egen bakdel. barnet och mannen var i backen igen.

Maja fick snö i ögonen i stora backen. så var det med det. Nu vill fegisen bara åka på kanten. Hon är sin mammas dotter hon!

Nu ligger middagen i magen och barnet är badat. Jag väntar på julkalendern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0