Lite bättre idag...

 
17 nässköljningar senare och en natt med bra sömn skapar en ny känsla i kroppen. En bra. Men jag har parkerat mig i soffan och kör samma medicin schema som igår. Japp jag går in för det här med att bli frisk vill jag lova. En halv säsong av Grey's anatomy senare ska vi nog tillfrisknat här snart.
 
Jimmy installderade torktummlaren igår. Första tvätten i maskinen nu, sen ska den inte hängas. ja rätt. INTE hängas. Hur underbart blir inte det. jag ska tömma tvättkorgen idag. Sätta nya maskinen på prov ordentligt. Det är dagens planer det. Sen ska jag tillsammans med min livlina ta en promenad till dagis och hämta hem barnet. Nu kör vi på en bättre dag än igår.
 
Heja!
 

Kommentarer
Postat av: Louise

Har också tumlare, fick en ny i tisdags efter 6 år med den andra snart ger väl tvättmaskinen också upp så det är dags att byta ut den med.
Men tumla inte alla saker, jag hänger te.x upp alla kläder med tryck på tvättställningen och barnens byxor och tröjor och så.
Lycka till med er nya tumlare:-)
Jag är totalt handikappad utan min ;-)

Krya på dig.

Kramar från Malmö

2012-12-07 @ 09:14:21
URL: http://malmomorsan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0