Snedfördelning.

Igår var jag på jobbet i FEMTON timmar. Däremellan var jag hemma i SJU. Idag kommer jag vara hemma kring 18. Behöver jag ens påpeka att det ska bli skönt med ledig onsdag imorgon. Den kunde inte kommit mer lägligt.

Mysmorgon står på schemat och sen åker jag och Maja till Skyttorp och hälsar på Lilla I och Mamma J några timmar.

Men nu sitter jag och laddar upp med kaffe på jobbet, ska in och ha en timmas avdelningsplanering nu åtta. Utvecklingssamtalen närmar sig och förarbetet tar TiiiiD.

Idag är det Sofie som hämtar Maja på Dagis dessutom. Spännande. Tror hon kommer tycka det är toppen.

Tjopp

Kommentarer
Postat av: M

Hör att ekorrhjulet snurrar på.

Ska börja jobba i höst och har funderat på det här med lediga dagar eller kortare dagar varje dag. Hur tänkte du när du valde ledig dag? Jag har varit mer inne på att jobba 9-15 varje dag men började fundera nu när jag läste här.

2012-04-24 @ 08:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0