Onsdag mitt i veckan

Imorgon är det en glad mamma som äntligen får åka och jobba. Visst är det skönt att vara hemma ibland men detta var ändå på tok för mycket. Nu saknar jag "mina" små kottar bra mycket! Men jag gästspelar redan ikväll och träffar dessa kottars föräldrar på föräldrarmöte.

Fram tills dess ska jag få undan lite här hemma tänkte jag. Jag har redan diskat/tvättat, handlat o allt det där "obligatoriska" som måste skötas om. Jag har slängt in en plåt med hemligt innehåll i ugnen och förväntar mig kaffe med grannen senare.

Igår gjorde vi upp en plan för renoveringen av Hallen! Hurra för oss! Nu ska vi bara invänta det där lönekuvertet. Sen kör vi igen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0