Hjälp?

Håller precis på att natta Maja i detta nu och hostan är som igår, en flaska välling i magen, en hostattack, en flaska välling i sängen. Tvätta Tvätta Tvätta. Jag blir galen. Men hon lyckades nog somna iallafall, trots provosoriska lakan i sängen (måste till IKEA!)
Min lilla nerkräkta stackars bebis ( i dessa lägen är hon VERKLIGEN min bebis!) och nerkräkt mamma, nu till poängen.

Jag luktar som jag gjorde typ hela första tre månaderna när maja var nyfödd.. vällingkräk är slående likt bebiskräket.. iallafall om det kommer upp snabbt.

..eh...

vad i helskotta är detta för inlägg...

Jag behöver fan hjälp....

... & ett friskt barn innan jag förlorar förståndet helt.


Kommentarer
Postat av: Grannen

Usch, stackars er! Jag förstår precis va du menar. Jag trodde att jag skulle bli galen när Jack hade det som värst med alla dagissjukor. Det är vråldrygt. Men det kommer bättre tider! Man får försöka trösta sig med att dom dör elaka bacillerna inte bara ställer till det, utan även hjälper försvaret att bli starkare till nästa gång.



Kan muntra upp dig med att det ska komma snö imorgon. Det blir väl härligt?! ;)



Kram

2012-04-16 @ 20:55:01
Postat av: spiderchick

krya krya! Och ja, det finns hopp för kidsen som inte vill sova så värst :-)

2012-04-16 @ 20:56:15
URL: http://spiderchick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0