Höstfyndat

Idag startade vi dagen med storhandling och jag sprang inom Lindex. Köpte ett par fodrade jeans till maja för 149 pix. superfina vanliga blå med muddar i joggingtyg. Men dem kommer jag med all sannorlikhet att lämna tillbaka :)



1. 2 st tröjor från Lindex för ynka 20 spänn med frakt. Den ena helt ny!
2. 2 par jeans från Lindex för 60 pix.
3. Fleece-jacka från FIX 36kr
4. Skaljacka från pop för 200. (nypris 695!)

har sagt det förr och säger det igen. tradera är BRA grejjer! och JO Maja har faktiskt NYA kläder i sin garderob också, Men i den takt hon nöter sönder grejjerna nu för tiden så behövs det en del!

Är på jakt efter den ultimata vintermössan (till Maja)! Tips mottages gärna!

Kommentarer
Postat av: Clara

Jag älskar mössorna från Elodie details, dom är vattenavvisande och vindtäta på utsidan och fleecefodrade på insidan och man knäpper dom med kardborre under hakan. Jag har haft dom två vintrar till min stora tjej och inte behövt någon annan mössa till henne.



Nu på hösten har jag blingos mössor, dom är i dubbel bomull så dom är lagom varma även under sen höst!

2011-09-11 @ 22:09:57
Postat av: Caroline och hennes två V:n

Jag har köpt en mössa från POP. Den är vindtät och vattenavvisande, mjukt foder inuti och med öronlappar. Fanns flera liknande i olika färger och mönster.

2011-09-15 @ 15:40:28
URL: http://carolineprim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0