Måndag.

Veckan som kommer blir hektisk!
Jag är dödsförkyld och allt har satt sig i halsen och på rösten. Krax krax.

Helgen var också fullmatad, vi umgicks med vår förlängda familj (myomange) och Jacob har lärt sig säga MAJA. hur gulligt. hand fjärde ord typ. betyder det att dem umgås ofta ♥ sötaste!

Maja har fått en ny tand. Jacob har fått flera stycken nya. Och maja har börjat på allvar att äta middag tillsammans med oss och av samma mat som oss. Det går bättre och bättre nu det här med bitarna som varit lite svårt. Det känns bra.

På Onsdag har vi föräldramöte på jobbet, en sen kväll blir det. imorgon ska vi handla höstkläder till mamman, jag frös attans idag och jag har bara min sommarjacka! brr!

På fredag är det begravning. Det kommer bli en tung dag. Sen kommer en helg fylld med kalas för Maja. Jag gissar på att jag kommer vara rätt slut efter helgen.

Förkylningen måste hålla sig borta nu!



Kommentarer
Postat av: therese

Håller tummarna att förkylningen försvinner!

Ska bli så kul att ses i helgen, det var länge sen nu!

Kram

2011-10-04 @ 02:44:52
URL: http://www.lifebytessan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0