Shoppande måndag

Idag drog vi igång första dagen med arbetet kring hemsidan på jobbet. Det känns spännande och aningen övermäktigt, precis som ett stort projekt skall göra innan man riktigt kommit igång!

På lunchen tog Jossan med mig till Prylboden och jisses vad saker! det hela slutade med jag tvingade Jimmy, Maja och faster Tina att möta mig där efter jobbet.

Jag hittade DEN HÄR....



och känner mig aningens lyrisk fortfarande... Den ska piffas till lite och sådär sen kommer den stoltsera under trappen eller på Majas rum. Underbar.

Påväg hem sen så svängde vi inom stan och plockade upp en garderob till tvättstugan som jag hittade på blocket. Ett par hyllplan till innuti och vårt städskåp är klart.

En bra dag på shoppingfronten alltså.

En bra måndag.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0