Längtar till Fredag!

Jag längtar till fredag!
Planerna för dagen och helgen för den delen är storslagna (i mina mått mätt!)

Vi ska hämta Majas fond-tapet på Beijer, som sedan kommer sättas upp på lördag om allt går enligt plan. Sen ska vi hinna med Gränby för att inhandla alla julklapparna som finns på listan. Maxi för lite påfyllnad av julbelysning (prisbra!)  Slutligen, FULLERÖ Handel där flera julklappar ska inhandlas samt välkommenskylt till dörren, något fint till Majas rum och säkerligen alldeles för många saker som INTE var tänkta från början.

På lördag sen blir det kalas för fina "lilla" S. Som fyller ett. Byte till vinterdäck och slutligen hem till MyoMange och leka medans männen sätter tapet.

Söndag då?
JULBAK.
Jag har tänkt lussebullar. och sedan sätta upp adventsstjärnorna.

Fullmatad helg med andra ord.
fast bara fullmatad med massa roliga saker!


Jag misstänker att julbaket kommer se liiite annorlunda ut i år jämfört med förra året ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0