Godmorgon!

Tisdag idag och dag nummer två med webbsidan tar snart sin start. Jag jobbade lite till igårkväll och fick iallafall klart beskrivningen av vår avdelning. Det känns bra. Dock har jag inte koll riktigt på hur vi ska göra med bilder. Men det lär ge sig.

Jossan plockar upp mig halv så jag ska snart ta och bege mig mot Ica Solen.

Natten har spenderats på soffan, tack vare BVC Lars som inte ville skriva ut Mollipect till lillsnorp, hon har hostat som tusan hela natten, stackars!

Annars händer inte såvärst mycket idag, packa lite inför SKÅNE på torsdag. Längtar!

Maja har fått en ny resesäng av snälla mormor & morfar familjerna. ♥
Hon kommer sova som en prinsessa.
(om hostan går över nån gång)

tjopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0