Onsdag!

Mitten av veckan är här. snart stundar helgen. vi längtar.
tanken idag var att vi skulle ner på stan och träffa "mammagruppen" från AFF. Men jag vågar i ärlighetens namn inte, visst är Maja inte SJUK men hon är fortfarande lös i magen och det bajsas i ett jäkla tempo. Inte direkt kul att befinna sig på ett fik med en bajasmaskin till bebis. Här hemma har vi iallafall nya kläder att tillgå och en dusch om det skulle behövas ;)

Nej vi blir hemma, istället kommer My och Jacob och hälsar på oss. Eller så går vi bort till dem. Något av det blir det med all säkerhet. :)

jag har plockat undan härdsmältan här hemma och när Maja vaknat ska ja dra fram dammsugaren. toaletten fick sig en omgång också.

Igår kokade jag ihop en ny maträtt till Maja ur boken vi fick av mormor när vi var nere och hälsade på!
Det dyker upp i ett eget inlägg snart under rätt kategori!


Kommentarer
Postat av: Linda

Måste säga att jag verkligen diggar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-05-07 @ 10:55:40
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0