Imorgon gäller det...

...eller inatt nästan.
Då tar jag barn och packning och sätter mig på tåget till SKÅNE! ♥
Ska bli jätte roligt. aningen nervöst men jätte roligt. Min älskade Man kör oss till Stockholm. Så jag slipper det jobbigaste tåget. hoppas jag det finns bra plats för vagnen på X2000, nån som vet? måste ja fälla ihop vagnen eller finns det plats för den så Maja kan ligga där i? Hoppas!

Jag fick tag i biljetten på TRADERA för 155 SPÄNN!

Maja vaknade med en täppt näsa så det slank inte ner mycket till gröt nu på morgonen och kinkigt är det också och dregglas.

MEN.. vi ska bege oss ner till stadsparken och träffa tjejerna till halv tolv. Blir dock inte en så lång stund för oss idag då jag känner mig lite småstressad.
Innan dess ska jag plocka ihop lite inför resan och sen blir det glass i solen i parken!




Kommentarer
Postat av: Filippa

Vad ska du göra i skåne? Du får komma ner till malmö och hälsa på, jag är ledig på torsdag:)

2011-05-10 @ 09:26:50
Postat av: Samantha( lillamoster)

svar till filippa: hon ska hälsa på oss jag är Majas lillamoster

2011-05-10 @ 20:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0