Hit o dit :)

En svängig dag har det varit med Ikea, och lite Willys som följdes av En sväng till Storvreta.
Maja är på sitt kinkgaste humör och inatt sov hon INTE bra. Jag är tröttare än tröttast och känner mig snuvad på minturattsova-natt som inte infann sig alls då snurr-majan låg mellan oss i sängen och försökte krypa tillbaka in i mig typ. Knappt så mammig nu?
Men mitt i allt är det attans mysigt. Hon kan liksom kura in sig i famnen och gosa i en millisekund då o då. ♥

nu står potatisgratängen i ugnen och det ska grillas kyckling. gott.



En snackig Maja i en av de fina tunikorna vi fick av Cissi o Emil med barnen när vi var nere i Höganäs å hälsade på förra rundan vi var nere i skåne ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0