fortsatt febrigt

Denna natten har verkligen varit den värsta på Lääänge länge. Skruttan vaknade 01 och gick inte att somna om förren klockan var närmare halv fyra! jag buffade o buffade och varje gång jag slutade så vaknade hon ingen. Jag var frustrerad, Jimmy var frustrerad och det är såå svårt att inte skälla o gnälla på varandra när man är så trött så trött och inget man gör hjälper.

Iallafall så somnade vi om en stund och vid fem vaknade hon igen. Då tog jimmy över och jag sov en stund på soffan. Vi vaknade vid nio och skruttan hade över 39 i feber :( på en alvedon somnade hon om igen och det var nog behövligt. vi åt lite gröt och nu sover hon alltså igen.

Det är så konstigt för hon verkar inte ha ont någon annan stanns bara näsan som är täppt och mellan varven är hon ju helt feberfri som igår eftermiddag då var hon ju utan alvedon från 10-19 typ..

jätte konstigt. och hoppas det snart gått över!

Kommentarer
Postat av: Louise

tänder?tredagarsfeber?

Hoppas lillhjärtat snart blir frisk.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0