För mycket sömn?

Herregud vad jag är trött! borde vara tvärtom. Inatt fick jag sova FEM timmar sammanhängande sömn. det har inte hänt på hur länge som helst. Igårnatt var vi uppe i fyra timmar.
Men jag var så trött att jag somnade med maja på hennes andrasov idag iallafall. och är lika trött för det.
Tror min kropp fått för mycket sömn. :)

Vi ska hem till My och leka om en stund. jag ska bara försöka duscha och klä mig.
Ikväll ska jag till JOBBET! på apt.
ska bli roligt att träffa alla och spännande att höra allt som kommer att hända till hösten! :)

Nej nu ska jag försöka mig på den där duschen. maja verkar ha en liten mammig-dag så vi får se hur det går!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0