en underbar dag i stadsparken

idag har vi hängt ute i solen jag o maja. "Bara" en timme försenade kom vi fram till målet för dagen. Stadsparken för häng med Sara+Josefin & Karin+Thyra+magen ♥

Hur skönt som helst. käkade sallad och mös med barnen. vid tre tiden var vi hemma igen och då var Maja supertrött. efter en dust med SJ ang biljetterna till imorgon så åker vi nu några timmar senare och Maja får ett eget säte brevid mitt. Kanon.

Jimmy köpte hem en ryggsäck och jag har gett mig F*n på att det ska vara den enda packningen vi har med oss. So far so good och det enda jag INTE tar med mig är Blöjor, det får vi köpa på plats.

Känns som en spännade utmaning även om jag är nervös för bytet i sthlm och för att jag inte ska få ordning på vagnen samtidigt som jag håller i Maja. Men det får ju bara lösa sig :)

Nu ska vi ner till affären för idag blir det kycklingsallad till middag. MUMMA!


Kommentarer
Postat av: Therése

Allt löser sig, ha det så fint!!!!

2011-05-10 @ 20:11:00
URL: http://www.lifebytessan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0