09.08

Och barnet sover fortfarande! Det är nästan så att man blir orolig ;)
Vi vaknade till en stund vid 07 men hon var sååå grinig och somnade av o till. Sen slockande hon och nu sover hon alltså fortfarande.
Jimmy ska åka och kolla på elmotor idag och hjälp vad jag vill fiska!
Hade det bara funnits flytväst till lillan så hade hon ju kunnat följa med för båten är stor och djup, där hade hon nog varit nöjd och suttit bra, Men icke. nu måste vi ha barnvaknt om vi ska komma iväg en sväng och det är ju inte så himmla lätt alltid :(

Men men... idag ska vi ha en hemmadag jag och Maja. Jag ska laga en laxgryta till henne och så ska vi ge oss ut på en promenad.

Nej nu måste jag gå in o titta på sjusovaren ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad menar du med "hade det bara funnits flytväst"? Det finns jättebra flytvästar till små barn.

2011-05-16 @ 10:16:23
Postat av: Jessica

Hej hej! vilken fin blogg! Kommer nog kika här lite oftare :) ha en fin dag.

2011-05-16 @ 10:34:32
URL: http://yessicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0