Vår

Jaha, nu har jag klickat hem en ny vårjacka från Ellos samt en ny tunika även den från Ellos. Jag behöver nya skor också. Mina adidas gympadojjor har jag haft sen mars 2009 (!) vill egentligen ha ett par converse i nån snygg vårig färg men det räcker INTE mammaledighetspengen till. därmed har jag kikat på lite varianter från skopunkten.



Kostar många hundralappar mindre än orginalet och face it. Jag är inte direkt beroende av att det ska vara märke hit och dit. Bara de sitter ok på foten och ser ok ut. Visst är det nog skillnad kvalitetsmässigt men man får helt enkelt prioritera i dagsläget ;)
NÄSTA vår kan jag köpa vad jag vill (med viss restriktion)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Converse är en dyr sko men otroligt sköna.

Jag brukar beställa mina från Ellos när de sänder ut 50% erbjudandet. Då blir skon mera prisvänlig.

2011-03-08 @ 06:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0