Torsdag innan löning

Idag var det en SEG dag. Det blev inget gym, ingen långpromenad och inget annat heller. Tråk. Vi hängde hemma jag och Majs, hon var dock på solstrålehumör mesta tiden av dagen förutom när hon skulle sova "lunch". Då var hon övertrött och skrek sig hes. Jag plockade upp henne och hon somnade nästan på golvet. Lilla gumman. När hon väl gav efter somnade jag brevid henne i sängen och vi snarkade på iallafall en timme. Sen kom pappan hem. vi tog en promenad till och sen lagade han middag på en spik. imorgon kommer LÖNEN. efterlängtad denna gång. mycket.

maja o ja måste in till stan en sväng och kolla efter 74 bodysar till henne, hon har nog spruttat iväg på längden denna veckan alltså! Samtliga bodysar sitter tight i benen. vällingen måntro? ;)

Nu har jag pillat lite i Photoscape. Hrm.. får väl se om det konkurerar ut Picasa sen..



En Sara från i måndags när Emma o vi var på Uppsala-sightseeing


Kommentarer
Postat av: Ida & Jouline

Söt blogg.

2011-03-24 @ 22:32:18
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Fia

Vilken fin liten prinsessa ni har =)

2011-03-25 @ 00:16:02
URL: http://www.ensidaomallt.se/Sofsan/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0