Tisdag

Idag är det 5 minus ute. Minus igen. jäkla skit. fast solen skiner och det är tur det. Maja har precis somnat för sitt andra sov och jag hoppas hon gör så ett tag nu. jag har hunnit duscha iallafall. vet att ja ska träna i eftermiddag men jag kände att en dusch behövdes för att vakna till liv och starta dagen.
spinnbas väntar klockan 17.00. Ska bli gött det!

egentligen skulle jag varit på jobbet 16 idag på APT men jimmy slutar halv fyra och kunde inte kompa, kunde lämna Maja till faster en stund men i det skick hon befinner sig (Maja alltså) så vill jag verkligen inte det. Det är en ledsen liten skrutta vi har här och då vill man vara med mamma o pappa. jag skulle helt enkelt inte ha hjärta att lämna bort henne idag. Imorgon är planen fika med Karin, Jossan o Sara. Sara kunde inte pga sjuka barn men jag HOPPAS på att känna att vi kan ta oss ner en runda, får se om Maja är lite gladare imorgon. annars får vi hoppa vi med ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0