Söta

Vad underbart det är när dagen bara flyter på. Igår hade vi en jobbig dag då Majs inte ville somna, vrålade sig hes i 1 timme innan varje tupplur. JOBBIGT. framfrallt för henne stackaren. Idag är det andra bullar. Nu somnade hon sött för fem minuter sen
Jag borde städa men hamnade i soffan med en påse Gott&blandat och FAKTISKT så tänker jag sitta här en stund nu. Det är minsann inte ofta man bara hänger, alltid är det nåt. tvätt,disk,plock osv osv. Men NU, NU ska ja bara hänga i mitt stökiga vardagsrum och njuta av mitt gottis ♥
Egentid.

Kommentarer
Postat av: Josefine

åh vad skönt att höra, då behöver jag ju absolut inte oroa mig :) trycket och sånt var ju bra nu igen så det var toppen att veta inför helgen ! kan ju inte låta bli att vara lite nojig såhär nu mot slutet men nu är ju iaf bebis färdigbakad och klar ifall det skulle hända något :) ha en bra dag !!

2011-03-26 @ 12:33:12
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0