Så ska det se ut!

Mmm.. Lovely.. idag blir det nog en lite extra bra dag känner jag. Aff-mammorna kommer hit och fikar/lunchar/promenerar redan halv elva eftersom vissa av dem ska hämta på dagis sen. Ute är himmlen blå och jag tycker mig nog se solen leta sig igenom lite idag också.
Natten har varit en bra natt.

00 (mat) 03 (mat) 06 (mat) 08 (morgon!) mellan tre och sex tog jag över henne i vår säng och mellan 00 och 03 låg jag med handen inknölad mellan spjälorna i hennes säng, hennes små fingrar letade efter min hand titt som tätt och tog jag bort den knorrade hon på en gång. Mammas lilla älskling. Det är nog lite läskigt just nu med allt. då är det skönt att ha mamma nära och att sova brevid BÅDE mamma o pappa är ju helt klart det BÄSTA. Lilla rumpefis. ♥

Nu ska ja klä barnet och jag tror det blir varianten strumpbyxor under body, riktigt rörlig blir hon utan stora byxor på sig märkte jag när Agnes med mamma var här. Så strumps it is. vi äger bara två par. tror vi får köpa ett par till.

Nej, nu ska ja hinka i mig mitt kaffe och sätta fart med dagen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför har du bodyn över strumpbyxorna?

Har sett det 1 gång innan och tyckte det såg hel knasigt ut.

2011-03-10 @ 08:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0