Lunchdejt och Snö

Den här dagen har varit en sån där bra dag igen. en dag då allt bara flyter av sig självt. ÄVEN om det snöat här hela dagen tur att det varit plus och att det försvunnit på en gång säger jag bara!

Vi vaknade halv nio imorse efter en bra natt jag och Maja. Innan hennes andrasov kastade jag i mig i en dusch, petade i henne gröt och packade skötväskan. Sen letade jag reda på buss 42s tider och hållplatser och insåg att jag bara behövede åka den bussen i 12 minuter för att komma till sävja, istället för att åka ner på stan och byta buss där. kalas!

vi var på plats hos I och S till elva snåret och åt lunch, pillade med blogg och snackade skit. Ytterst trevligt och S hade vuxit nära på en meter på längden. Den metern har Maja för övrigt nog vuxit på bredden ;)
Blev inte ett enda foto då jag åkte hemmifrån utan minneskortet i kameran. kul.

vi tog bussen hem igen och var hemma strax innan J kom hem från Jobbet. nu sover Maja, utan protest, och maten står i ugnen. tortellinigratäng blev det till Jimmys lycka :)

Dagens komihåg: MÅSTE inhandla skorpor. mums!




eftersom jag inte kunde fota idag så slänger jag upp bilder från sist :)
Tjing!


Kommentarer
Postat av: Carro

Nova-Lee har inte riktigt gillat sin mjölkfria välling. Men ikväll accepterade hon den utblandad med ersättning. Hon brukar sova nätterna igenom nu, förutom att jag måste stoppa in nappen då & då. Men kanske börjar det spöka även nattetid igen eftersom dagen har sett ut som den gjort. Jag håller tummarna för att det bara är någonting tillfälligt!

2011-03-29 @ 18:32:18
URL: http://carrox.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jättesöta bilder :)

2011-03-29 @ 20:50:19
URL: http://pixiepirate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0