Fredag!

Äntligen. Jag tror vi vågar oss på att säga att Maja är påväg ut ur 19 veckors krisen nu. visst är hon fortfarande svår att söva men hon sover aningen bättre och nu har hon börjat prata igen det har varit ett stående beteende i samtliga faser hon gått igenom. Kass sömn lite prat och att inte kunna sitta själv och leka. nu börjar hon nog sakta men säkert bli sig själv igen. Igår kändes hon större som i mer "barn"-större. på något konstigt vis.

Vi vaknade dagen lite för tidigt och Maja är redan övertrött trots att klockan bara är 8. Men hon ligger och mojslar i sängen och jag dricker kaffe. Fått mail av min syster som jag ska svara på senare hon har landat hos familjen nu och fått träffa barnen. spännande ♥

i övrigt funderar vi på att ge Maja lite havrevälling till kvällsmålet. blanda med ersättningen för att hon ska bli mättare. Misstänker att NAN 2 är lite "blaskig" för vår stora tös. hon orkar ju bara dricka en viss mängd men sen står hon sig inte så länge på det längre. blir att kolla med BVC nästa vecka och agera utifrån vad dem säger, eller på eget bevåg oavsett vad dem säger, det ger sig.


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej! Ja igår va en riktigt tuff dag :/ vi har både semperdroppar och miniform, dem hjälper litegrann men nu har jag pratat med bvc och ska dit på måndag:)

2011-03-11 @ 08:08:30
URL: http://miralina.blogg.se/
Postat av: Ingela

Gör som ni vill för BVC kommer att säga att ni inte ska ge. Garanterat! BVC är crap ;)

2011-03-11 @ 09:23:36
URL: http://soslivet.blogg.se/
Postat av: Anonym

BVC ska ge råd efter det som rekomenderas.

Men de lär nog inte avråda dig helt.

Tycker det låter sunt med att iallafall blanda med smper2. Kanske 1/4 välling med 3/4 semp2 först och sedan 50/50 så att magen hänger med.

2011-03-11 @ 16:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0