En Till

.. skitnatt..

Men vad gör det om hundra år? Ute skiner solen idag, men det är minusgrader än så länge och jag har JÄVLIGT ont i bakdelen efter gårdagens spinningpass. Första passet på hundra år och jag kunde iallafall hänga med, det känns bra! :)

Kaffet ligger i magen och jag läser lite bloggar. Majs sitter brevid i sin sitter. Hon flaxar och flaxar och skäller lite på mamma som är TRÅK vid datorn nu blir det enhandsblogg.

Storamoster har landat i USA. hennes år som au pair har startat, uppdaterar detta sen, jobbigt med enhand,,,


Kommentarer
Postat av: Sofie

Svar: hehe ja tänka sig, det är helt galet men SÅ bra :) kommer bra överrens med ellen som jag åkte ihop med och min sydaferikanska roommate :) idag står new york tour på schemat :D

2011-03-09 @ 12:39:32
URL: http://Sofieliden.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0