SOVA hela natten!

Det är ett mirakel!
Maja har sovit 22-07!
En knorrig start på natten Där hon efter vällingflaskan la en KASKAD-kräk över mig så jag fick hoppa in i duschen medan Jimmy bytte kläder på fisen. Sen tog det en stund innan hon somnade men när hon väl sov så sov hon!
Herregud! Hon KAN ju!


Helgfirandet fortsätter här hemma. Jimmy är ledig och idag vankas det en fika-dejt med Jessica och magen, som när som helst är färdigbakad.
Jag har gjort iordning en söt liten bebis/inflyttpresent med inspiration jag fick av en annan blogg förut, ska visa sen! :)

Efter det vankas det middag med jobbet på Tzatsiki. Ska träffa Karin i stan klockan 18. Ska bli trevligt!

Det verkar bli varmt idag, jag sitter och överväger om jag ska ta med mig plutten till Jessica eller om hon ska hänga hemma med pappan. vet inte om jag vill vara ifrån henne hela långa dagen och kvällen. :)
Den som lever får se.



Vad är det här för en liiiiiten fis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0