Sista dagen

Sista dagen innan pappan i huset går på SEMESTER! som vi har längtat. Dagen i ära öser regnet ner utanför fönstret. maja o jag hänger hemma, jag har lyckats platta håret och hon har fått på sig kläderna för dagen och ålar rundor på golvet. jag borde damsuga men vi har busat järnet nu på morgonen istället, gör det när hon sover.
Tänkte lägga henne i vagnen trots vädret. friskluft är bra och det måste vara mysigt att ligga där i värmen i vagnen när regnet smattrar mot regnskyddet, eller tja, jag antar det iallafall ;)

sen får vi se vad dagen har att erbjuda, en tur till My o Jacob kanske? hehe!



Maja i väntan på frukost-gröten. ♥

Kommentarer
Postat av: Samantha( lillamoster)

va söt hon är puss

2011-06-23 @ 13:44:41
Postat av: Micha- Mamma till Leah

Men åh så söt!!!

2011-06-23 @ 22:43:29
URL: http://Michaoleah.wordpress.com
Postat av: Edith

Intressant blogg! Det märks att du gillar att skriva!

2011-07-12 @ 23:51:43
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0