lugnet efter stormen

Phu, äntligen fick jag den lille sömnvägraren på fall i vagnen ;) väldigt lägligt innan Jacob tänker vakna. My är med äldste sonen hos tandis å eftersom jacob sov så tyckte ja det var synd att väcka honom, så vi stannade här. just nu är det huuur lugnt som helst med två sovande barn, antar att J snart vaknar men Maja sover ju så det kunde inte vara bättre tajming :)

Plastpåsar ska jag komma ihåg till packningslistan! det var ett bra tips!

GÄLLANDE SOLKRÄM så ska man inte använda det på barn under ett. jag kommer att ha med mig solkräm och smörja majas fötter och underarmar om det känns som att hon "måste" få vara i solen. annars kommer hon självklart befinna sig i skuggan så mycket det bara går och hon sover ju middag så vi håller oss inne mitt på dagen när solen är som värst också. Solhatt och heltäckande kläder känns rimmligt fast just fötter kan ju vara svårt, rätt oskönt med strumpor på sig i värmen.


TJING!


Kommentarer
Postat av: Ronja

Grym design du har på din sida. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-07-11 @ 04:42:53
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0