i eftermiddags

...hängde vi i trädgården. tills solen försvann bakom träden ocg myggen åt upp oss. vi fick sällskap av Tina! ♥



Maja premiärade i T-shirt och "knickers" idag. den vita Koftan från Lindex fick vara på när det var soligt. Precis lagom svalt! och bra skydd från myggen, som till trots lyckades "hugga" henne på huvudet sen. Jä*la odjur.



Jag tror på allvar att hon blir sötare och sötare för varje sekund som går.
ibland kan man inte titta sig mätt.
HUR ska jag kunna börja jobba o vara borta heela långa dagarna.
gah!


Kommentarer
Postat av: ia

Hon är otroligt söt och just dessa bilder är - wow!

(hon kommer ju iof aaaaaldrig att bli lika söt som lilla S men det är ju en annan historia ;-)



Och det är precis lika hemskt som du kan föreställa dig att börja jobba. Jag längtade hem ungefär varannan sekund idag.

...Men jag överlevde...

2011-06-03 @ 20:24:06
URL: http://soslivet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Visst är hon söt!

Var länge sedan jag såg någon liten rapport på hur stor hon har blivit. Bilderna är jätte fina, man ser verkligen att det är en jätte söt tjej =)

Hos oss är vi inte ett dugg jämnställda, jag tar mammaledigt även i höst och pappan tar december och januari. Har lite svårt att förstå att du vill gå och ta hand om andras barn när du har ditt hemma. Men måste man så måste man.

Men jag tycker inte det ska bli hemskt att börja jobba iallafall inte om jag vet att mitt barn är hemma med en av dem som barnet tycker bäst om.

2011-06-03 @ 23:23:52
Postat av: Sofie

Hon är det sötaste barnet på vårt stora runda jordklot :) <3 det är jobbigt att inte kunna vara där och se hur hon växer och blir stor! Kan inte fatta att hon i princip kommer gå och prata lagom till jag kommer hem igen. Galet. Puss på er!

2011-06-04 @ 00:14:27
URL: http://Sofieliden.devote.se
Postat av: Samantha( lillamoster)

hon är så jätte söt den sötkorven

2011-06-04 @ 10:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0