Hemma en sväng

har spenderat dagen på vilan i Jessica och Max nyköpta hus! Jordgubbar på altanen och massor massor med bebisprat :) Deras lilla kula är snart alldeles alldeles färdigbakad och en lång längtan börjar lida mot sitt slut (Eller ska man säga början)! Med BF på fredag så såg magen väldigt färdig ut, och vad jag förstod var även den blivande mamman väldigt färdig med att ha bebis I magen istället för på! ♥

Tänk att Det snart gått 8 månader sedan Maja gjorde resan från INNE i magen till UTANFÖR. snart har hon varit utanför längre än innuti. galen tanke. Vår lilla lilla tjej som blir så stor!

Ikväll väntar god mat med jobbet och det ska bli väldigt trevligt! :)
Sitter och klurar på om jag ska kasta mig in i en dusch.

Kommentarer
Postat av: Elena

Å vad mysigt! Jag vill också! Men inte riktigt än. Måste få det liiite ordnat först, sen kan man börja! Var det jättefint i deras hus? Har de gjort färdigt något barnrum?

Och ja det är lite stört att det redan gått så lång tid sedan lilla pluttMaja föddes! Men så är det ju - tiden går fort och rätt som det är kommer vi sitta där med våra rullatorer och prata om the good old days. Nej, nu går jag nog lite VÄL fort fram hehe, än är det långt kvar till tant!!

2011-06-07 @ 21:00:14
URL: http://LadyoftheLodge.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0