Fler med resfeber?

Hela köket är belammrat med grejjer som ska packas ner i olika väskor, packninglistan ligger på bordet och den bockas efter hand.
vi har fått i oss hemlagad pizza och barnet har legat i sin säg ett BRA tag nu. över timmen snart. Hon är trött så ögonen hänger, så ta upp henne igen kommer inte på tal. Jag misstänker att hon känner av att något är i görningen. Lite resfeber på lillan också kanske? ♥

Hennes väska är packad, den väger inte 20 kg. jag har typ med mig 5 tunikor, bikini och balsam o underkläder. Jimmy har i sin tur typ 5 Tishor, 1 par badshorts o en uppsättning kallingar. Nedskuren packning för mamman å pappan, CHECK.

Nu är det tyst från sovrummet, hon har minsann varit lite småsvår att få till ro ett par dagar. Undrar om det är en ny fas snart som hänger i luften. de brukar ju vara ganska påtagliga vad gäller insomningen för vår lilla höna. (med fas menar jag utvecklingssprång som beskrivs i boken "att växa och upptäcka världen")

NU kom pappan ut, NU börjar myset!


Kommentarer
Postat av: Caroline och hennes två V:n

Hoppas att flygresan går bra för lilla Maja. Ha en trevlig resa! :)

2011-06-24 @ 22:25:16
URL: http://carolineprim.blogg.se/
Postat av: Ia

Vad är ticshor?

2011-06-25 @ 00:05:02
URL: http://soslivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0