En nybliven Mamma o Pappa ♥

Det blev en fortsatt trevlig dag med fika/lekhäng med KarinThyraoMagen :)
Maja var heeelt slut sen efter dagens bravader och slocknade på två röda i vagnen. När Jimmy kom hem tog vi en runda shopping, Lite reafynd åt lillfia (såklart inget till varken mamma eller pappa) och ett par nya leksaker fick hänga med hem.

Nu är Jimmy ute i båten med Matte, jag har just nattat barnet och känner mig hyffsat fjättrad vid hemmet kan jag säga. skittråkigt och jätte avis. Men ska ta vara på kvällen i min ensamhet nu trots detta ;)

Det damp ner ett EFTERLÄNGTAT sms tidigare som berättade att Majas kompisgäng fått tillökning! finaste Jessica och Max har blivit föräldrar och jag sitter här hemma gråtmild och kommer ihåg den underbara natt då vi fick pussa på Maja för första gången. Att bli förälder är FANTASTISKT att vara det är ännu bättre och kärleken går bara att förklara för de som själva vet! Nu är alltså Jesscia en av dem! underbart! ♥



Här är Maja på BB. första morgonen. första dagen av vårt nya liv.
Underbara barn!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0