En fixardag!

Det var bra med en dag hemma idag trots allt. Visst är det tråkigt men vi har inte varit hemma en hel dag på hur länge som helst. Jag har hunnit med massa! skrivit packlista har jag gjort. å försökt klura ut vad för viktgränser det finns för barn o så. Sen har jag hunnit sätta in fler foton i Majas "Vecko-album" gör ju ett med foton varje vecka hela första året. och det är REDAN kul att bläddra tillbaka o kolla. Ligger liiiite efter dock :)

Ringde 1177 o hörde mig för om Majas låååångdragna förkylning och fick det svar jag både ville och själv hade konstaterat, men det är bra att vara på det säkra sidan (väääldigt förstagångs-mammigt gjort av mig!) hehe.

Nu sover skruttan i vagnen på altanen och jag pelar i mig gårdagens grille till lunch. Mums! och hjälp vad hon sover sen då. över en timme nu! tror det är förkylningen som är lite extra sövande! ♥

Det blir en sväng ner på stan och fika med Cicci i eftermiddag när pappan kommit hem.


ska bli bättre med bilder MEN mitt picasa är CP. det uppdaterar plötsligt inte nya mappar så bilderna jag lägger in på datorn hamnar inte i picasa som förut! nån som vet o kan??? mög!

Kommentarer
Postat av: Caroline och hennes två V:n

Jag hade samma problem med Picasa förra veckan. Det enda som funkade va att ta bort Picasa från datorn och ominstallera programmet.



Angående maracas ägget, jag köpte det på Rackartyg i Gränby i höstas. Såg för inte så många veckor sedan att dom finns kvar i sortimentet. Om jag inte missminner mig så kostar dom 39 kronor. Jag ska köpa ett till i en annan färg men är på jakt efter en med handtag också. Hittade en på Babyproffsen men den lät så dovt så jag skippade den.



Hoppas Maja kryar på sig snart!

2011-06-20 @ 23:10:12
URL: http://carolineprim.blogg.se/
Postat av: Anonym

Man kan aldrig fråga för mycket.

Alltid skönt att få det man tror bekräftat.

Angående packlista, har du lust att dela med dig hur du tänker angående Majas packning?

Vi ska också ut och resa nästa vecka men jag är så värdelös på att skriva listor.

2011-06-21 @ 00:11:22
Postat av: Emelie - Mamman som älskar vitt

Åh, vilken fin header.

Söt liten tjej ni har :)



Kan du hjälpa oss lite fort??

Gilla den här butiken på FB + bilden på min sons får?

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150225995202491&set=o.134948459896859&type=1&theater



Vill gärna vinna, då priset är en Sulkyvagn.

Länkar alla som gillat våran bild.

Så snälla, det uppskattas enormt :)



Ha en fin dag!

2011-06-21 @ 07:40:03
URL: http://njutensmula.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0